Informatika s Emilem 3
Webinář
Seminář

Jak kreativně rozvíjet digitální kompetence ve výuce

Nejen digitální kompetence vědomě a kreativně, online kurz pro učitele 3. – 5. třídy 1. stupně ZŠ

Omlouváme se, ale tento produkt je již vyprodaný.

Podrobnosti

Máte zájem o vypsání dalšího kurzu? Vyplňte prosím formulář.

Cena příštích kurzů se může lišit.

Kurz lze financovat z prostředků OP JAK - šablona: 1.II/7 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ.

1x za 14 dní
Rozsah: 16 x 45 minut, + 30 minut reflexe zdarma
Akreditace: Seminář je akreditovaný v systému DVPP pod číslem jednacím MSMT- 1102/2023-1-50 (Nová informatika).

Přijď si pro novou inspiraci. Rozvíjej digitální kompetence, podporuj ve své třídě kreativitu a efektivní spolupráci. Aktivizuj žáky pomocí nejen digitálních technologií.
Připoj se k našemu online kurzu a pod vedením Sandry Simerské získej klíčové dovednosti a nástroje, které Ti pomohou stát se ještě lepším učitelem.

Pojď učit vědomě a smysluplně!

Probereme témata, se kterými se v každodenní učitelské praxi setkáváš:

  • Jak budovat digitální kompetence
  • Jak propojovat předměty
  • Jak pracovat s cíli výuky
  • Jak zavést kooperativní učení
  • Jak rychle zjistit, co se žáci naučili
  • Jak získat novou inspiraci pro učební praxi
  • Jak využít každou minutu ve výuce k naplnění hned několika cílů

Co na kurzu zažiješ?

  • Rozvoj digitálních kompetencí. Během kurzu tě lektorka provede světem digitálního vzdělávání. Naučíš se efektivně i kreativně zahrnovat moderní technologie do výuky.
  • Tematické bloky a modelové lekce. V modelových lekcích si zažiješ na vlastní kůži společné učení. Získáš metody, techniky a inspiraci přímo do výuky. Zjistíš, jak propojovat nejrůznější předměty do tematických bloků, které zajistí hlubší porozumění a zapojení žáků. Vytvoříme konkrétní plány aktivit, které můžeš okamžitě použít ve třídě.
  • Cíle výuky a hodnocení. Naučíš se stanovovat jasné cíle výuky a efektivně monitorovat a hodnotit pokrok žáků. Budeš umět rychle zjistit, co se tví žáci naučili.
  • Kooperativní učení. Kooperativní učení je klíčem k budování týmového ducha ve třídě. Kurz tě provede technikami, které podporují spolupráci, vzájemnou pomoc i vzájemné učení mezi žáky.

Proč si vybrat tento kurz?

  • Zkušená lektorka. Kurz vede zkušená lektorka s bohatými pedagogickými zkušenostmi. Její praktické rady a tipy ti pomohou přenést nové dovednosti přímo do třídy. Bude Vám k dispozici po celou dobu kurzu. V uzavřené skupině se na ni můžete  obracet se svými dotazy.
  • Flexibilní online formát. Kurz je dostupný online, takže nemusíš rušit svůj každodenní harmonogram a můžeš se přihlásit z domu či z práce.
  • Interaktivní společenství. Připoj se ke komunitě učitelů, kteří se s podobnými výzvami potýkají. Sdílejte nápady, řešte problémy a inspirujte se navzájem.

Jak bude kurz probíhat?

  • 8 online setkání po 2 hodinách. Jednou za 14 dní. Dohromady 16 hodin nabitých hodnotnými informacemi interaktivní formou. Plus bonusových 8 x 30 minut sdílení inspirativní praxe.
  • Čtyři tematické bloky. Každý tematický blok má svoji myšlenkovou linku a realizuje se ve dvou setkáních po 2 x 60 minutách. 90 minut věnujeme probírání tématu a 30 minut reflexi. Dalších 30 minut je bonusových nad rámec rozsahu kurzu.
  • Praxe i reflexe. V kurzu narazíš na spoustu praktických poznatků a návodů, ale i na reflektivní a interaktivní části, které tě budou profesně rozvíjet. 

Pro koho je kurz vhodný?

Pro všechny učitele 3.–5. třídy 1. stupně ZŠ, kteří se chtějí kreativně i profesně posouvat dál.

Pozor, počet míst je omezený na 16 učitelů.

Kdo tě kurzem provede?

PhDr. et BcA. Sandra Sani Simerská

Lektorka, mentorka, průvodkyně rozvojem dětí, pedagogů i celých škol

Vystudovala učitelství pro 1. stupeň na PedF UK v Praze a obor dramatická výchova na DAMU. Během studia se zaměřila na konstruktivistický styl výuky, a její srdeční záležitostí se stala výuka matematiky Hejného metodou, program Čtením a psaním ke kritickému myšlení, kooperativní učení a formativní hodnocení. Deset let učila na 1. stupni ZŠ.
Je certifikovanou lektorkou výuky matematiky Hejného metodou a zabývá se vzděláváním a podporou učitelů i studentů učitelství.
V rámci projektu Kolegiální podpora provází učitele na cestě profesního růstu.
Zastává roli průvodkyně v NF Eduzměna i lektorky v H-Edu a věnuje se zavádění inovací do škol a zkoumání klíčových jevů proměňujících vzdělávání.

„Podporuji školy v jejich rozvoji, zkvalitňování učebních procesů i mezilidských vztahů. Mým snem i cílem je inspirovat učitele k vědomé práci na sobě a umožnit jim být vědomým pedagogem, který ví, co dělá a proč.“

Aby web fungoval prostě dobře. (Souhlas s cookies)
Rádi bychom nadále zlepšovali náš web. Proto potřebujeme tvůj souhlas s používáním souborů cookies, což jsou malé soubory uložené ve tvém prohlížeči. Předem děkujeme za souhlas a slibujeme, že budeme data využívat k tomu, abychom mohli nadále zdokonalovat naše služby.