Nejen digitální kompetence vědomě a kreativně, online kurz pro učitele 3. – 5. třídy 1. stupně ZŠ
Úterý 15:00 - 17:00, 1x za 14 dní (14. 11. 2023, 28. 11. 2023, 12. 12. 2023, 9. 1. 2024, 23. 1. 2024, 6. 2. 2024, 20. 2. 2024 a 5. 3. 2024)
Rozsah: 16 x 45 minut, +30 minut reflexe zdarma
Akreditace: Seminář je akreditovaný v systému DVPP pod číslem jednacím MSMT- 1102/2023-1-50 (Nová informatika).
Přijď si pro novou inspiraci. Rozvíjej digitální kompetence, podporuj ve své třídě kreativitu a efektivní spolupráci. Aktivizuj žáky pomocí nejen digitálních technologií.
Připoj se k našemu online kurzu a pod vedením Sandry Simerské získej klíčové dovednosti a nástroje, které Ti pomohou stát se ještě lepším učitelem.
Pojď učit vědomě a smysluplně!
Probereme témata, se kterými se v každodenní učitelské praxi setkáváš:
6 900 Kč
Přihlásit seKurz lze financovat z prostředků OP JAK - šablona: 1.II/7 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ.
Pro všechny učitele 3.–5. třídy 1. stupně ZŠ, kteří se chtějí kreativně i profesně posouvat dál.
Pozor, počet míst je omezený na 16 učitelů.
Lektorka, mentorka, průvodkyně rozvojem dětí, pedagogů i celých škol
Vystudovala učitelství pro 1. stupeň na PedF UK v Praze a obor dramatická výchova na DAMU. Během studia se zaměřila na konstruktivistický styl výuky, a její srdeční záležitostí se stala výuka matematiky Hejného metodou, program Čtením a psaním ke kritickému myšlení, kooperativní učení a formativní hodnocení. Deset let učila na 1. stupni ZŠ.
Je certifikovanou lektorkou výuky matematiky Hejného metodou a zabývá se vzděláváním a podporou učitelů i studentů učitelství.
V rámci projektu Kolegiální podpora provází učitele na cestě profesního růstu.
Zastává roli průvodkyně v NF Eduzměna i lektorky v H-Edu a věnuje se zavádění inovací do škol a zkoumání klíčových jevů proměňujících vzdělávání.
„Podporuji školy v jejich rozvoji, zkvalitňování učebních procesů i mezilidských vztahů. Mým snem i cílem je inspirovat učitele k vědomé práci na sobě a umožnit jim být vědomým pedagogem, který ví, co dělá a proč.“